Rabu, 28 September 2011

Sedih bila jadi LAGU ni....

Pagi2 ni berkesempatan melayari blog seorang akak yg gemar memberi tazkirah... Teringin nak jadi mcm  dia satu hari nanti....Insyaallah....

Bila org Islam menghina hukum agama sendiri tanpa disedari...
Jgn biarkan kejahilan mengheret kita ke arah kegelinciran landasan..... Korang tgk sendirilah karikatur ini.... Fikir dan nilailah menggunakan otak dan akal yg Allah bagi....
Dulu2 kita dok tgk org obersea ja  dok buat mcm tu.. skrg ni dalam negara kita pun dah ikut sama...
Harap maaf andai coretan ini tidak disenangi.. tp sebagai umat Islam.. adalah menjadi tanggungjwb kita untuk membetulkan apa yg kita rasa perlu diperbetulkan.....
hurm....itulah karikatur itu

Untuk maklumat lanjut boleh baca kat sini. klik laa... kot2 kita juga terbuka minda...

2 ulasan:

kakcik berkata...

Nak buat kartun janganlah sampai mempersendakan hukum Allah. :(

shida berkata...

Tak tau la nak jadi apa....huhuhuh