Jumaat, 23 September 2011

Bila Mementingkan diri sendiri

 Tak tahu lagi apa nak kata..
bila kita fikir kepentingan kita sendiri saja..
tanpa  berfikir adakah org itu suka?
Fikir kepentingan sendiri sehingga hak org lain diselongkari...

Letak sikit rasa  malu bila org malas nak layan..
kenapa la tak faham2...
Ya Tuhan...
Bikin sesak nafas nak memikirkan tentang kamu...
Dan Perlukah aku berdiam???
Dan perlukah aku kurang ajar dengan manusia seperti kamu???
Aku bukan tak kesian... tp kamu yg tak beradab...
Kesian2 jugak.. tp sampai bila kamu nak mcm tu???
bersenang2 dengan hak org lain...
Kamu jawablah di akhirat nanti....
Jangan sampai org muda hilang sabar dengan karenah org yg lebih tua....

3 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

ini dah melampau ni... bukan sekali... tapi dah byk kali..... perlu bertindak sesuatu untuk sedarkan dia.....

shida berkata...

nak kena cari inisiatif seperti menarik rambut dalam tepung... rambut tak putus, tepung tak berselerak... buntu,...buntu....

Tanpa Nama berkata...

awat pah...angin kat sapa plk??