Khamis, 8 September 2011

hari ni  opis buat jamuan aidilfitri & majlis penyampaian hadiah untuk besday staf dari bulan april hingga september.
Aku punya besday dah lama dah...bulan mei... Kali ni aku pun dapat hadiah...


dalam ni  ada hadiah... jom kita tgk apa yg aku dpt...:-)



ha... frame gambaq... Thanks to my schools.

Kepada kwn2 yg bg semangat untuk hantar puisi merdeka, Terima kasih atas support kalian.... hehe.. hanya 2 penyertaan je... So  sapa yg masuk tu dapat hadiah yg sama berupa  duit berharga RM75.
Thanks kepada rakan kami: en Alimin krn sanggup susah payah tolong aku bacakan puisi ni. Tuan empunya puisi sora dah jadi sora itik....


4 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

tahniah my freinds...... love u.... rezeki...

alimaz kembara terasing berkata...

wow rezeki murah hg syida....kuih siput aku mana pah

kakcik berkata...

Kakcik kalau menulis puisi masih boleh lagi, tapi bila disuruh baca di khalayak ramai - ketaq la jawabnya! :)

shida berkata...

hehhee,,, masa sekolah.. cukup suka bila dapat baca sajak dan puisi atas pentas.. mai umur makin meningkat.. awt malu tak tau...