Isnin, 5 September 2011

hurmmm

walaupun aku ni perempuan,,, jgn pandang sebelah mata....

hurmmm susah nak mengajaq org yg suka buat kepala tau.. padahal satu apa pun tatau....

Setakat nak solder tu apa la sgt.......

Org ajaq tak mau nak ikut ... buat pala tau...

lantak le  ke korang.. perosah la sampai boleh... aku  malas nak amik tau dah!!!!

3 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

ermmmm.... dia pk dia pandai la tu.... heeheheheh....

alimaz kembara terasing berkata...

lantak dia la
hg buat tak tau ja... dah depa pandai...
weh ada lagi kui siput dengan karipap... kalau ada aku nak macam hari tu...

shida berkata...

pantang aku... bila junior yg baru tak sampai sebulan tak menghormati senior veteren mcm aku.. huuuh