Rabu, 21 September 2011

Perjumpaan dengan geng2 PPEOC+NPOC+waja Club...

hujung minggu (ahad) ada kenduri Shauqi... member PPEOC. Mmg best... 1st time join menda2 mcm ni. Syok la jugak boleh jumpa dengan org yg kita tak kenal. Sblm ni kenal2 mcm tu ja la bila dok mengarut dlm FB. Ni Real... terkedu lidah..  dan2 aku jadi seorang yg pendiam.. hehehe

masing2 nak gerak ke destinasi dah...

dari atas...stadium

konon2 tak nampak org tgh ambik gambar... hehe.. panas sebenarnya...sampaikan ada sorang member ni jatuh pengsan.

para marshall yg sudah berpeluh2.. tahniah kepada marshal2 yg jaga lalulintas dengan baik..

ni masing2 baru sampai.. tunggu nak beratur ramai2.. krn kami termasuk dlaam  rombongan pengantin.

err... gambar  kat rumah pengantin tak dan nak ambik  la... lapar sgt2...

apapun,  insyaallah.. lain kali kalau buat TT lagi.. aku nak join lagi.....

2 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

wah... syok-syok.... ramai giler.... mmg semangat betoi la kawan ku sowang ni.....

shida berkata...

tengah semangat... kekeke..