Isnin, 3 Oktober 2011

Pantai Merdeka lagi

Sabtu lepas kami ke pantai merdeka lagi. Perkelahan yang tidak dirancang. Tiba2 je aku ajak mak ayah jom p pantai merdeka. Depa pun jom. Esok pagi tu kami bertolak ke Pantai merdeka. Jika ditanya kenapa pantai merdeka??? hahahha.... ingatlah lagu cinta kita di pantai merdeka.....
Sampai kat  pantai merdeka, ramai la pulak. Ada family day. Kilang tayar kalau tak salah. mmg ramai giler. Tp nasib baik kami dapat tempat untuk lepak2...
tgh tgk abahnya nak pasang khemah
mak n cik  tgh khusyuk cerita pasal apa tak tau laaa
ini budak comot tgh mkn ais krim
siap dah khemah.. boley salin baju
bersilalah atas surat khabar akibat terlupa nak bawak tikar...huhuhu
Irfan dah tak sabar2 nak terjun mandi air laut
umi ngn abah nak bercinta  sat nooo.. apsal aku nampak berisi??? huhuhuhu
sudah terjun... paksu jadi guard dia... abah hanya memerhati kat tebing... umi kat ats  asyik jerit2 suruh naik! risau sebenarnya dengan ombak yg  agak kuat...( aku je yg rasa kuat padahal biasa je)...

adik tgk ja dari ats... adik mmg takut dengar bunyi ombak dan air hujan

Dah siap/ Jom kita balik...

Lain kali nak p mana2 kena plan awal2... terkejut tergempaq mcm ni,,,, hanya sempat goreng koey teow ja...sayur apa pun tadak... Tp seb baik mak aku sempat jugak masak lauk pauk...boleh la  mkn. walaupun lauk biasa2 saja.. tp licin dikerjakan anak cucu...

2 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

wah... syoknya.... p berkelah.....

alimaz kembara terasing berkata...

kalau plan mesti tak jadi...