Rabu, 12 Oktober 2011

angin

Angin merosok dalam kepala... dari mlm td cuba tak mau telan active  fast,,, susah jugak nak lelapkan mata.. pusing kiri pusing kanan.. air mata meleleh keluar... itulah simptom angin klu aku salah makan. Nak cepat baik.. telan panadol tu... confirm 15 minit je  boleh baik.. tp aku cuba nak elak semua tu selagi boleh. Tp sampai ke pagi ni aku sakit kepala... Tak  pe... be strong cda...
Lepas bersalin ni... kerap sangat dilanda angin dalam badan ni. Tu la ko cda... tak de makan jamu2 ke apa ke...
dulu masa dok amal mkn bidadari ok je...
Tp kali ni nak try satu jamu baru. Tunggu gaji ni la nak beli pun. Nanti aku cuba mkn jamu tu dulu...
Kalau ok.. aku akan   ceritakan kat kwn2 semua khasiatnya  hokey!!!!

Pagi td masa dalam perjalanan  nak datang kerja, aku nampak bulan yg tersangat la cantik...
tp warna bulan tu sama mcm warna matahari...besar... mcm matahari terbenam/// Subhanalllah...

pssst::; angin dalam badan sama naik ngn angin kat org...

3 ulasan:

Unknown berkata...

cubalah jamu MANDARA okey.....

Tanpa Nama berkata...

amboi ct, jd agen jamu mandara plk ka???heheheh

Unknown berkata...

hehehehehehe.... ni mesti kak sue kan... ha jadi egen JAMUMANDARA plk... tlg support kawan2 meniaga... kalo nak awet muda leh la cuba.. nak keterangan lanjut sila klik http://mandarasolution.blogspot.com/