Selasa, 4 Oktober 2011

kesian anak umi.... penat pulak!!

Sungguh menguji naluri keibuan... Bila anak sakit, ibu jadi tak keruan. Si abah lagi laaa.... kalau anak sakit... selalu abah yang tido tak lena. Umi plak serba tak kena.
Kemarin aku balik awal. Dok kat opis  jadi serba tak kena  bila asben call kata Irfan penat. Nak bawak p klinik.
So kemarin aku balik awal.
Nak tgk ngn mata kepala sendiri  keadaan dia...
Bawak p Klinik mutiara... Klinik ni dok besa dari  anak2 kecik lagi...
Kecik2 irfan pernah jugak kena penat ...tp setakat bg mkn ubat je... sbb tak teruk tak kena la sedut gas tu...
Tp kemarin... doktor terpaksa bagi Nebulizer.
Irfan: pasai apa keluar asap abah?
Abah: resakse... nak lawan ngn  ultraman...
( erkkk jawapan abah untuk menyedapkan hati anak)
Irfan: Abang boleh  menyawa dah ni... sejuk ja rasa dalam dada....
Doktor: Ha... boleh bercakap dah.... kahak banyak . esok mlm kena datang buat lagi yee

Mlmnya kesian sgt tgk dia tidur  dalam keadaan tak selesa. Kejap menungging, kejap baring, kejap bangun sandar... Semoga Irfan cepat sembuh.....

3 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

unty doakan semoga irfan cepat sembuh ye.....

**lawak la dengan jawapan si abah irfan tu....

shida berkata...

hehehe,,,abh dia mmmg mcm tu

Ena berkata...

irfan jugak yeh.. heheh..

alahai..

pandai si abahnya wat ayat.. hihi