Isnin, 24 Oktober 2011

hero ke heroin ni???

adui... sungguh menguji skill..
tgk la apa yg berlaku kat insyirah..
ha... kan dah jeremen muka tu...
Kisahnya terjadi ketika kami balik kampung hujung minggu lepas.
Adik aku baru beli tilam.. so tilam tu letak kat bilik kami.
Kami tak mo rasmi tilam dia... so kami letak la tilam tu kat bawah.
Insyirah pulak  buat tak mau tidur.
Pukul 12.30 pun dok ajak aku keluar main kat ruang tamu lagi...
Bila aku padam lampu... dia dok ajak aku keluar..
JOM! JOM! JOM!
Aku pun  turun dari katil nak p buka lampu la... Sekali aku tak sempat nak bukak pintu.. gedebumm bunyi... insyirah terjatuh dari tilam baru tu.. terus tersembam kat pintu.. aku pulak tak sempat nak pegang dia..
Kesian!!!
Maafkan Umi sayang... Umi cuai dalam menjaga anak dara umi sorang yg agak aktif ni.... Mengalahkan abg.
Masa jatuh tu berdarah...
Gambar ni diambil keesokan harinya setelah luka tu kering... Habis la hidung...

1 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

alahai ciannya dkt insyirah......