Isnin, 24 Oktober 2011

Gaji lambat

pagi2 ni nak mengomel la sikit..
Heran kenapa gaji masuk lambat giler2...
org yg  akaun muamalat dah masuk 20hb gaji..
Kami yg pengguna akaun maybank ni lambat ...banyak hari dah.. hari ni  24 pun tak masuk2 lagi.
Dalam perjanjian.. sapa2 yg pilih akaun selain muamalat akan dimasukkan gaji lewat sehari.
So kami semua harap dapat gaji jumaat la.. on 21hb..
Tp sampai hari ni tak nampak bayang..
dah 3 kali aku  p godek mesin ATM.... tinggal baki yg tak terusik...
Pagi ni check maybank2u pun... mcm tu la jugak...
Tak tau apa maslaah sebenornyaaaaaa

Tp tak pe la... kita leh pinjam dulu cik abe kita punya gaji.. pinjam A.K.A amik terus... hehehhe
Dan.. untuk menjimatkan lagi kos... pahi ni aku   merajinkan diri masak mee goreng... Bawak bekal...
Hee... korang kesian tak dengar aduan pagi aku ni...

Meh sini layan mee goreng aku...

3 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

huhuhuhuhu.... kita senasib la.... knapa la bulan ni jadi lagu ni.... adoila..... kena posa seminggu ni....

Tanpa Nama berkata...

pah xpa la cik abg dia dpt awai..i ni pun kayap dah..nk pinjam laki pun dia xdpt lg...huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

ha.. Alhamdulillah kwn2.. gaji dah masuk tadi... boleh la kita melaksanakan urusan yg tergendala...~CDA~