Rabu, 8 Jun 2011

wednesday word

Walau dimana aku berada, aku masih kenal diri aku siapa...
walau dicampak ke dasar lautan paling dalam...aku masih memberi harapan agar aku dapat berenang ke permukaan...Begitulah diibaratkan diri ini.. yang cuba bangun kembali dan menjadikan pengalaman paling berharga yg aku kutip sepanjang perjalanan yang telah aku tempuh...
Syukur PadaMu ya Allah krn dipermudahkan dibukakan  segala pintu Rahmat Mu,,,
Semuanya adalah Ujian Bagiku....

Baru selesai sesi pendaftaran... Terpaksa ajak kwn2 p cari kasut baru... Kopakkk!!! dalam dok jimat2, kasut yg sedia ada nak terkoyak la.... Tp Ok la...a aku dapat ganyah dia hingga ke titisan terakhir... hehehehe...


Tgk la jenama kasut...Beli kat cmart RM22.90 je... hahah.. tgk boleh bertahan berapa bulan pulak kali ni.  Kasut yg ni sebijik mcm kasut ct. Selalu kami akan berkenan benda yg sama. Sejak zaman anak dara lagi suka beli barang yg serupa. Hingga la skrg, klu beli baju anak ke, kdg2 baju mak...terbekenan fesyen yg sama.. cuma kdg2 terpaksa ambil  warn ayg berlainan.. takut org panggil boria....

2 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

kuangkuangkuang.... orang len yang nak beli kasut org len yg terberkenan jugak... hahahaha... mmg lama dah dok cari kasut mcm ni yg sesuai ngan kaki ku ini.... dah banyak benda yang kita beli serupa....

shida berkata...

heeehehe...nak wat camner... gemini mmg mcm tu kot