Selasa, 21 Jun 2011

lok laq

Pagi ni aku bangun awl.. so keluar rumah pun kira awl laa.. almaklumla, sekolah dah bermula,. kena keluar rumah  pukul 6.45.. boleh la bawak keter relax2 sambil menikmati keindahan pagi..tak de la rushing semacam je kan?
Sampai arau, aku dibelakang aku ada kereta myvi. Aku dah cam plate number myvi nih..KBW4*11(perempuan)... Dari dulu hingga kini mmg dok nampak sedikit kekalutan dia. So, aku buat tatau je la ngn keter ni. Masa kat arau, kereta ni dok depan aku.lorong kanan. Aku terdetik dalam hati. "Eh! keter ni bukan  akan masuk ke sekolah yg terletak kat kiri jalan ke? napa dia  dok lorong kanan ek?" dalam dok kata tu, tgk terus dia bagi signal dan terus masuk  ke dalam sekolah agama. 2 atau 3 biji motor terpaksa mengelak masuk lorong lain.. sebijik motor tu brake menyenget... Hadui.. kenapa tergesa2 sampai mcm tu?
dah tau nak masuk sekolah, lain kali sila ambik jalan kiri tu siap2... Dok terfikir jugak dalam hati.. mau kata dia terlanggar org tadi, Aku nak turun tolong penampaq sedas sbb byk kali dah dia dok buat lok laq mcm tu kat jalan. Dah tau awk tu lewat, lain kali keluar awal sikit. Aku andaikan dia ni cikgu sbb masa ni jam menunjukkan pukul 7.40 pagi...
Aku boleh cam plate dia pun sbb dulu hampir2 dia langgar mak cik ngn anak mak cik yg tengah lintas jalan. Masa tu pun aku dah naik kecut perut... sebab kejadian depan mata....Kepada pemandu berkenaaan.. harap2 insaf sebelum terlambat...huhuhuhu

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

report no ni kt JPJ ja..settle

shida berkata...

hadui... bab report mereport ni yg malas....