Selasa, 21 Jun 2011

Kisah Hati~ Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

P/s: Mula2 dengar lagu ni... ingatkan lagu ni dinyanyi oleh beberapa org penyanyi... mmg power suara Alyah ni.. Suka.... skrg jadi lagu tema Stanza cinta...

3 ulasan:

Unknown berkata...

alaaaaaaa lagu ni video klip dia buat kat timah tasoh lake resort.....

Lissa berkata...

video klip lagu ni kan yang buat alya ngn remy ishak kene gossip tu kan. heee

shida berkata...

Lissa...akak tak pasti pulak.. sbb akak ni ketinggalan sikit bab gosip artis..
Alimaz...ye ke? aku pun tatau.. hehehe