Isnin, 5 November 2012

Graduation Day ~pra sekolah~

pejam celik.. pejam celik anak aku dah nak habis pun menjalani sesi  pra sekolah. Sekejap je masa berlalu. Dah besar anak umi...
Sebelum Raya Haji, cikgu dah keluarkan surat yg hari pra graduasi akan diadakan pada hari selasa. SO.. aku  tambah la cuti raya haji aku, semata2 nak tgk anak sulung grad... hehehe.. Nak tunggu grad Universiti lagi 16 tahun.. insyaallah...lambat lagi tu. Zaman aku dulu2 mana ada  pesen2 ni.. Aku sendiri pun tak masuk tadika. Terus masuk darjah satu.. Ha... terer dak aku?? org lain dah terer ABC sampai Z.. aku baru nak merangkak kenal apa itu A?? apa itu B?? Mmg mencabar aku rasakan. Tp alhamdulillah.. naik darjah 3 aku dah mula menapak maju.(hehhee...puji diri sendiri).
Dipendekkan cerita, pagi2 lagi abah dia dah hantar Irfan ke sekolah sbb dia akan bertolak ke dewan menaiki bas sekolah. Para waris ken ap sendiri la.. So kami sampai ke dewan dalam pukul 9.30 mcm tu.

aksi adik ketika abah berhenti untuk isi minyak...

alahai.. besarnye jubah! umi tgk anak umi mcm nak berlakon opera cina je... :-)

bertukar! ada2 saja aksi bila depan kamera.

bersama kawan2 selepas menerima sijil.

cikgu bagi nasi lemak sorang sebungkus. ewah.. santek stokin anak aku.suka sungguh dia berjalan tanpa pakai kasut.. jenuh aku nak menyental.

waktu nak balik, cikgu bagi pilihan sama ada nak balik dengan waris atau dengan bas. Irfan pilih nak balik naik bas. terpaksa la kami  follow bas dari belakang. takut tertinggal pulak putera kami yg agak lincah ini...
Semoga anak umi terus membesar dengan sihat dan cemerlang. Amin








Tiada ulasan: