Isnin, 26 November 2012

aktiviti riadah hujung minggu~ bandaraya alor setar

Sabtu lepas, bgn je tidur.. tetiba rasa nak mkn angin dekat tempat org joging.
terus kejutkan anak2.. cakap.. nak p joging dak?
dgr perkataan joging.. 2 beradik tu terus buka mata.... nak joging!

Depa suka la sbb kat tempat rekreasi tu ada taman permainan...
Tp agak tak best sbb tempat tu dalam proses baikpulih.. so tak boleh nak main dengan bebasnya...

ha.. ni tempat favourite aku... jalan refleksology. rasa tenang je jalan atas ni.. keluar segala angin2 dalam badan. Tapi keadaan skrg tak mengizinkan aku untuk berjalan atas2 batu ni...
Ifran terjengkek2 jalan.. adik steady je jalan sbb dia pakai kasut.. ahhaha tak aci!

umi hanya memerhati saja lahhh

tak puas lagi nak main kat taman permainan... umi dah ajak balik.. menangis2 nak naik jugak... dlm kereta pakat dok tunjuk protes. 
so, terpaksa umi cari port baru yg lebih selesa untuk depa main..

berdepan dengan perkarangan stadium darulaman ni ada satu taman permainan...

ha... kat sini lebih luas.. ada beberapa set  tempat untuk kanak2 melungsur...

adik buat perangai lagi... nangis tak nak masuk dlm benda ni la pulak.. td main ok je...

dulu masa mengandung kat insyirah, umi buaikan abg sorang je... kali ni, umi buaikan 2 org... berebut2 suruh umi hayun.

:-)









5 ulasan:

Tihara berkata...

as salam
seronok jugaka da tempat riadah yg dekat dgn rumah.. : )

wahida berkata...

aku tak boleh jalan atas batu tu, gerenti aku menjerit2 sakit...ekekek...

shida berkata...

wahida: sakit eh? klu jarang mmg rasa sakit.. tp org byk angin mcm aku ni... ha, best je rasa,,

tihara: wsalam... tempat ni tak de la dekat sgt tp dalm 15 minit mcm tu je...tunggu malas ngn rajin nak pergi je

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kat stadium erk dekat jer ni dgn opis wani hehe

shida berkata...

la.. ya ka? keje kat mana??