Jumaat, 9 November 2012

SMS cikgu

kemarin adalah hari last budak2 sekolah.
So, aku ambil keputusan untuk hantar SMS dekat cikgu Irfan untuk ucapkan terima kasih. Lagipun aku tak dapat p ucap sendiri sbb aku kerja.

ha.. ni ada SMS aku dekat cikgu Zainab.

Dok tunggu cikgu balas tapi tak balas2. mungkin habis credit kot atau tak sempat nak balas.  
Dan mlm tadi pukul 11.30 mcm tu, tiba2 bunyi SMS masuk. Dan aku  sangat2lah gembira bila cikgu Zainab balas SMS aku tadi...

ha.. ni dia balasan cikgu....

Insyaallah doa seorang guru tu pun penting selain doa ibu bapa. Aku sgt2lah berterima kasih kepada cikgu Pra sekolah yg tanpa jemu membimbing anak aku untuk belajar. Yang sentiasa memberi perhatian dan tahu dimana kelemahan anak aku. Alhamdulillah... Hanya Allah yg dapat membalas jasa guru2 sekalian. Beruntung jadi seorang pendidik krn pahala sentiasa bersama selagi ilmu yg dicurahkan itu berguna...


3 ulasan:

Dzuhata berkata...

terharu aku kalau ada parent hantaq sms lagu tu kat aku hehehe~

shida berkata...

dzu.. nanti klu hg ngajaq anak aku... mesti hg dpt sms dari aku.. kekeke

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cikgu tu terharu kan sbb ada ibu bapa yg hargai penat lelah dorang...

ha komen mcm ni senang sikit hehe