Isnin, 25 Julai 2011

jalan2 Melaka.

Hari terakhir kami kat melaka.. Sampai awal kat melaka. so ptg tu pusing2 la bandaraya bersejarah itu. Kebetulan.. inilah kali pertama aku sampai Melaka.. heeh sian aku kan?? tapi oklaa... boleh gak aku jejak kaki ke sini secara percuma...naik bas tempat keje..org tua2 kata menyelam sambil minum air.
berada depan jam besar...

akhirnya...tergoda jugak untuk naik beca nih...RM20 satu sesi...alang2 sampai kan...naik jugak la..

lokomotif KTM Berhad.
berada di hadapan kota A Famosa... nak mai lama dah ni.. akhirnya... sampai jugak...Kota kuala Kedah yg dekat ngn rumah tak teringin nak ambik gambaq..kihkihkih..keciwi
ngn Kak za.. my best  friend sampai bila2.. insyaallah... yg banyak bg support kat aku. Tak kira dalam apa jua keadaan. Kdg2 agak pedas tp hakikat yg patut aku terima. Tak rugi aku ada kwn seperti kamu..
inilah keropok ubi.. besar nyaaaaa

Apapun... mmg best la..Semangat balik nak buat kerja....

10 ulasan:

NM02 berkata...

tiap tahun akan jejak bandar melaka. tahun ni, insyaAllah... bulan 9 akan sampai sane lagik..

hehehe

shida berkata...

NMO kawen ngn org melaka ek?

SiTyAiZa berkata...

Papadom.....

Tanpa Nama berkata...

syoqnya depa jln2...

shida berkata...

Sity.. tu bukan papadom... mula2 ingat papadom.. tp dia tulis keropok ubi,..
Tanpa nama: syok tu syok jugak...tp tiada yg lebih syok dari jika anak2 tak da disisi

Tanpa Nama berkata...

betoi tu..mesti lam hati tu dok teringat kat ank2 ja..aku (sue) tak dpt bygkan klu kena tinggai ank byk ari..mesti sedih dok teringat(lebih2 lg bila time menyusu)..dah la tak penah berenggang..camna la agaknya kan...sobsobsob

shida berkata...

sue...Irfan dulu 4 bulan aku dah tinggai p BTN...
Insyirah 6 bulan tinggai p kursus KIK...
Sebenarnya lagi kita tinggai... lagi kita rindu...

Tanpa Nama berkata...

yaka...sib baik la aku xpnh kn tinggai lg,dah msk 10 bln ni..klu dah besaq skit ok kot...tp masih tak dpt bygkan klu kn tinggai..tu la kan..klu blh nk ank ada depan mata spnjg masa..

shida berkata...

sue... ibu mitahali... hehehehe

Tanpa Nama berkata...

insyaallah..aminnn...bersama2 lah kita menuju ke arah tu..semoga Allah memudahkan segala urusan..