Isnin, 4 Julai 2011

cerita di pagi ahad

Sejuknya pagi2..membuatkan rasa sayang nak bgn dari selimut...hujan renyai2 lagi...Sekali teringat.. Ehh nak balik kampung pagi ni jugakk sbb smlm dah janji ngn mak  nak balik.. tp terpaksa batalkan sebab ikut family mertua p Padang besar ngn Kuala Perlis.
tgk jam  dah 6.30 pagi. Kelam kabut bangun siapkan apa yg patut sbbnya suami aku kerja pagi nih. Pukul 7 kami bertolak. Perjalanan dari rumah aku ke rumah mak aku tu  setengah jam je. Bajet suami aku  kul 7.30 dia dh boleh bertolak ke tempat kerja dia.
Sekali... alamak.. jem pulak jalan langgar nak menuju jalan sultanah ni... Hadoiii... mcm siput ... Pukul 8 baru sampai.
ha.... itulah gambar kesesakan di pagi hari bila hujan mcm ni... Ramai org  kena hantar anak sekolah, nak p kerja, semua   guna kereta. sbb tulah sesak... Alamatnya:  encik suami masuk lambat kerja... Sori yer encik.... len kali umi bangun awal yer???

2 ulasan:

kakcik berkata...

Bila hujan, jalanraya akan berpesta dengan kenderaan yang berasak2...

shida berkata...

itula... mcm pesta nampaknya. kita heran kenapa org ramai.. org pun heran kenapa org ramai...hehehe