Jumaat, 22 Mac 2013

Posisi tidur

Hari ni hari Jumaat. Entah mengapa... aku bangun mcm biasa, tapi ada masa nak lipat baju, nak iron baju dan sempat baca surah At Taubah. Tp tak sempat nak habis la.. sbb dah pukul 7 pagi. Masa untuk aku bertolak ke Opis. Tak pe... mlm ni bleh sambung lagi. Macam biasa.. sebelum bertolak ke tempat kerja, aku akan cium anak2 yang tgh tidur. Tp hari ni, tak sempat nak cium lagi.. aku ternampak aksi 2 beradik tu tidur.. sama... sebijik posisi tidur. Kalau ada abah depa kat sebelah,... confirm sama depa 3 beranak tidur...

]
ha... tgk tu, sama kan?  nak tergelak jugak tgk... terus ambil kamera dan snap moment2 terindah anak2 tgh membesar. 
* sila abaikan keadaan tilam yg mencacatkan pandangan tu... aku pun tak tahu kenapa kain cadar dah tercabut dari tilam dan sedang didakap oleh si abg... :-)

Nanti bila depa dah pandai google.. pas tu jumpa hasil tulisan umi ni, mesti rasa indah kan?

1 ulasan: