Rabu, 13 Mac 2013

KURSUS SAFETY

2 hari aku kena masuk kursus safety plan...\
menghabiskan masa 2 hari mmg menyeronokkan.. tambah plak trainer yg  mmg kaki lawak... buatkan aku rasa tak ngntuk langsung masuk kursus ni.
Hari pertama, oleh krn duduk yg lama, sakit pinggang sih....
Kali ni aku asyok jadi sasaran je.. almaklumlah ibu yang tgh sarat mengandung.. Apa2 contoh je, mesti aku... Hadoi.... mcm2 karenah la...

hurm.. minggu ni kandungan aku dah mencecah 36 minggu.
kalau ikut si abang,  minggu ke 37 dah bersalin.
Kalau ikut si kakaknya, tepat2 on due...
tak tahula.. si adik ni nak ikut abg atau kakak..
takut2....

:-).. rasa malas  dah nak mai keja... rasa mcm nak cuti dan duduk tidur kat rumah je.
tp tu la.. aku tgh jimat cuti....
harap2  tiada masalah sewaktu perjalanan pergi dan balik  dari kerja. Almaklumlah memandu bersendirian selama 1 jam...
Semoga Allah mempermudahkan segala urusanku....
Doakanlah keselamatan aku dan anak yg  dikandung ini wahai sahabat2 sekalian....




1 ulasan:

Bui Junaidi berkata...

SEMOGA SIHAT2 AJER YER..