Isnin, 4 Mac 2013

Birthday Girl dapat hadiah basikal

ha...
semua org sibuk bercerita pasal LAHAD DATU dan  negeri Sabah... Aku pun nak citer jugak.. tp otak tgh buntu. Tak tahu nak tulis apa pasal tu. Biarlah wartawan dan polis serta pemerintah buat kerja mereka. Aku doakan semoga pejuang2 negara selamat dalam menjalankan amanah yg berat untuk mengawal keselamatan negara dari pencerobohan pihak luar...

Insyirah dah dapat hadiah birthday dia... basikal warna pink... nak p mana pun mesti nak bawa basikal dia tu...

kek utk insyirah.. umi cari yg angry bird tak dak... ni ja yg sempat umi jumpa.... tp dia kata dia suka.. Alhamdulillah.. tak byk karenah..

2 ulasan:

Bui Junaidi berkata...

WOW..CANTIKNYA KEK DIA..HADIAH PUN OSEM :)

Zana Adieyza berkata...

kek tu nampak sedapppp..

salam kenal dari zana.. nice blog!!