Jumaat, 12 Oktober 2012

Jalan2 cari makan sekitar bandar ARAU

tghari kalau hari jumaat kitorang suka ronda2 cari kedai makan... So tghari ni kami ke arau.
Hajat dihati nak mkn di kedai makan  Favourite kami iaitu Kafe D'kontena. Terletak di belakang pasaraya cmart arau. Sblm p tu, call dan oder dulu. sampai kedai, kedai baru buka.. so tunggu jela... jom layan pic yg sempat aku ambik, Kebetulan hari ni meriah krn kami dapat berkumpul ramai2. almaklumlah... masing2  kerja berlainan tempat sekarang ni... Bila dapat berkumpul mcm ni rasa seronok sgt2... Sorang je tak dak.. Kak su... lupa plak nak ajak tadi.. huhuhu sori sue...sbb tak nampak hg online hari ni.

memandang tekak aku ni masih belum dapat menerima makanan yg pelik2... aku oder koteow goreng je,, licin  hokey

spaghetty chicken mushroom ni... kak citah yg oder. mmg makanan kegemaran dia pun.. aku jugak suka.. tp setakat tumpang makan pinggan org punya je.. sbb aku pernah oder.. tp bercinta jugak la nak habis.. sbb perut aku ni jenis sebu....

chicken chop sos blackpapper.. ha.. yg ni pun sedap. Siti makan sampai licin.. baguih sungguh... :-)

koteow  tom yam... Mira punya... rasa td mcm sedap.. heheh mungkin sbb dalam claypot yg jadi sedap... 

gambar2 lain tak sempat nak snap sbb teruja dah nak mkn.. lapaq punya pasal... len kali aku update lagi  pasal makanan ni...  
Kalau tokey D'kontena tgk aku promote kedai dia ni..  Confirm len kali aku p, dia bagi diskaun.. hehhehe
tp dia kenal aku ke?? ahhahaha




2 ulasan:

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wow! sedap sedap sedap!

shida berkata...

hehhee... waniey.... meh la perlis