Selasa, 16 Oktober 2012

Durian Crepe

Aku tahu mkn saja.. buat tu tak pandai lagi.. tak pandai atau malas??? terus terang mmg malas bab2 buat kuih ni...
Bila mendengar tentang kesedapan durian crepe ni.. aku pun oder la... Ptg smlm sampai ke tgn aku.. 5 biji RM10. Maknanya sebiji tu  dlm RM2.

Inilah rupanya durian crepe tu...

x besar mana pun kecik aje...

ini rupa isi dalam dia... mengandungi whipping cream dan isi durian... sgt sedap

Nak dijadikan cerita, ptg smlm Irfan, Insyirah dan abah diorang datang Perlis naik Bas. Adui.. abah bawa anak jalan jauh ye... susu pun tak bawak .. sian Insyirah. So dalam kereta, diorang jumpa  durian crepe ni. Irfan 2 ketul, Insyirah 2 ketul.. tinggal la kat umi dia seketul. Jadilah... umi boleh rasa jugak... Depa mintak umi belikan lagi benda ni. Sedap katanya....




4 ulasan:

NM02 berkata...

makan sejuk2... pergghhh.... lama tak pekena, harus carik!

shida berkata...

tu la.. ni tak sempat masuk peti ais dah licin..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

saya xsuka durian hehe

Adriana Rozi berkata...

Tempah dekat mana ehh kalau area Perlis..?