Khamis, 1 Mac 2012

Celebrate birthday adik

entah kena  akhir2 ni.. aku tersangat2lah malas nak menghapdate blog.
Tp rasanya perlu aku  update  sebagai kenang2an untuk satu hari akan datang.
adik pun nak mkn kfc... sempena birthday dia... aku ajak p McD, tapi abahnye lebih suka KFC...

adik cukup gemar mkn coslow

sebenarnya abg baru je lepas buat  nebulizer.. bila dia rasa ok, terus ajak mkn kfc. Masa ni dah 11 mlm. tak ngntuk2 lagi anak2ku ini..

ciuman hari lahir dari abg buat adik.... muka adik antara senyum dan nak lari je..... mungkin takut mulut abg yg berminyak nak cium dia..

ciuman untuk abah krn membesarkan adik.... untuk umi tak de??? sedihnye.. abah tak tangkap pun gambaq umi....

dan ini... tadaaaa,... hadiah basikal kecik  sempena genap umur adik 2 tahun. cina yg jual basikal ni cadangkan adik ambik basikal yg  mini tu. sbb kaki adik dah panjang, mcm budak umur 3  tahun. Tp adik tak nak.. tetap pilih basikal kecik merah ni jugak...

basikal adik.. tp abg plak yg seronok mengudakan basikal ni... adoii... teringat nostalgia masa abg  jadi baby agaknya... dulu2 basikal abg warna biru...tp dah rosak...basikal abg sekarang pun warna biru.. ermm.. sinonim biru dan lelaki...:-)


1 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

hepy besday insyirah.... beskal tu serupa mcm beskal hazim.... :-)