Khamis, 5 Januari 2012

Hari kucing sedunia.

Aku kena marah gara2 seekor kucing...
Aku pun tak perasan bila masa aku kurung kucing.
masa nak cuci masing2 muka mencuka.
Hari ni ada selonggok lagi sbb ptg smlm cari tak  jumpa...
Tp kami dah letak pasir untuk memudahkan mak cik cleaner nak cuci nanti.

Tgh aku berserabut  dengan SKT akhir yg perlu dihantar,
Tetiba Mak cik Cleaner cakap " Tak dak dalam  senarai tugas kami cuci taik kucing. Org yg kurung kucing sepatutnya buang" sambil senyum2...
Rasa nak menjawab tapi hati aku tgh panas. Bimbang pula terkeluar perkataan yg kurang enak didengar.
Aku pandang mak cik tu tanpa kata apa2 perkataan, terus aku masuk bilik aku.
Rasa nak marah membara,
Bukan aku sorang kena sound... malah kwn aku kat opis kat bwh tu pun dah kena sound ngn mak cik tu..
Rasa mcm nak kata je
" kalau tak dak dalam senarai tugas mak cik, tinggal je kat situ... nanti saya buang. Nanti saya masukkan dalam SKT saya...." hahahhaha....

Rasanya hari ni adalah   Hari kucing sedunia. Bukan nya apa... Pagi tadi pun topiknya  kucing. Aku brake emergency gara2 seekor kucing yang nak melintas jalan. berasap kesan aku brake sehingga mengeluarkan bunyi syreeeeyyttttt... seb baik tak terbabas atau pun  ada keter kat belakang. Tp Alhamdulillah... kucing dan aku selamat....

hurmmm  ketaq kaki tak habis lagi... topik kucing  berak pulak menjadi isu..
huarghhh tensyen betoi


1 ulasan: