Selasa, 10 Januari 2012

cucur kodok

balik kerja ptg  smlm lapar yang teramat.
tgk atas meja ada sikit lagi pisang yg mak bg masa balik kampung hujung minggu lepas...
dah masak ranum sgt2
ermmm buat cucur kodok pun ok jugak ni...
cucur kodok a.k.a jemput2 pisang,,,,, yang tak comey langsung... tak jadi bulat2 pun....
kena belajar skill lebih  lagi ni...:-)

3 ulasan:

aLiMaZ rOn berkata...

cekodok pon sodap....

wahida berkata...

aku pun suka buat cekodok, tapi tang nak bulat2 kan tu selalu aku gagal..ada petua tak? huhu...

shida berkata...

org kata senduk pakai tgn sendiri lagi jadi cantik... aku try buat pakai tgn sendiri... tp huduh bebenor. pakai 2 sudu ok jugak. satu senduk, satu lagitolak masuk dlm kuali... :-)