Jumaat, 12 Ogos 2011

somtam

beli bazar ramadhan ...
makanan kegemaran...tp kenapa  rasa tak mencapai tahap piawaian aku  haa???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
krn asyik melayan somtam inilah....insyirah jatuh smlm....sbb terpijak lantai licin akibat dia sendiri yg tumpahkan air....

Maafkan umi syg..... mesti sakit tak sangga dlm kepala tu....


ini pic sebelum dia jatuh... perkara yg dia suka buat ialah tuang bedak dan tuang susu yg dalam botol tu kat lantai, kat tilam dan kat mana2 tempat yg dia rasa  boleh buat titik...titik....
Ermm... kalau upah titik bedah sejuk agak dia mau dak???/ huhhu

4 ulasan:

Bui Junaidi berkata...

kesian nya dia jatuh..
budak2 mmg mcm tu,anak bui dulu pun suka main bedak..habis kerusi meja di sapunya bedak..huhu

shida berkata...

Bui... anak cda ni dah berkali2 jatuh.. tp alhamdulillah... tak de apa2....
hehehe,,,,

roha berkata...

hehe sama macam anak saya, suka tabur bedak,nasi mcm2 lah. walaubagaimanapun ia tetap menceriakan kita kan hehe

shida berkata...

roha....
ya... kehadiran mereka yg buatkan kita ceria.
kalau sehari tak dak... pmana2 tinggal kita ja kat umh... mmmg sunyi sgt2