Jumaat, 26 Ogos 2011

SelaMaT HaRi Raya AidiLFitRi

Selamat Hari Raya Cda Ucapkan Buat semua Sahabat2 terdekat Cda. Juga yang mengenali Cda....

Untuk kwn2....sepanjang aku kenal hangpa semua,
kalau ada aku mengeluarkan perkataan yg menusuk hati dan perasaan samada secara sengaja atau tak sengaja, aku mohon maaf.. Aku sayang hangpa semua... Tanpa hangpa semua sapalah aku...

Huhuhu... dah  sedih sorang2... sblm ni ada jugak kwn baik aku kat sini. Tp dia dah kena pindah tempat keja... nak buat mcmmana... dah tugas kan???

Buat rakan2 alammaya iaitu bloggers sekalian, Maaf andai ada penulisan dan komen2 yg kurang menyenangkan hati anda.. semoga ukhuwah yg terbina berkekalan dan sama2lah kita menambah ilmu...

Bagi yg nak balik beraya di kampung tu, hati2 dijalan raya... Jgn laju2 sgt... hati2 tau... kat jalan raya , kereta dan bas banyak... Semoga selamat sampai ke destinasi...

dan Raya ni jgn pulun mkn byk sgt tau!,,,, nanti berat naik... dah nak kena minum slim tea  untuk menyakitkan  sistem penghadaman.. kekekkee

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin


pssst: teringin nak hilangkan semua sengketa yg ada... tp......

1 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

huhuhuhuhu.... sedihla bila baca ayat ni

("Huhuhu... dah sedih sorang2... sblm ni ada jugak kwn baik aku kat sini. Tp dia dah kena pindah tempat keja... nak buat mcmmana... dah tugas kan???")

sity pun ingin memohon sejuta keampunan dan kemaafan sepanjang perkenalan kita..... Selamat Hari Raya....