Rabu, 6 Februari 2013

Kalsium untuk ibu hamil

sejak akhir2 ni.. kerap rasa sakit gigi... almaklumlah gigi berlubang.
Hari tu misi suruh p check gigi.. tp aku dok melarikan diri merata.. sekarang bila rasa sakit gigi, mula nak cari doktor gigi. Byk rasa gigi ni mcm kosong je... org kata waktu mengandung kena ambil kalsium yang mencukupi. Mungkin susu yg aku minum tak cukup kalsiumnya, Sbb  sehari sekali minum je. tu pun ikut hari yang rajin dan sempat nak membancuhnya.
untuk maklumat lanjut, boleh klik sini...


Fikir punya fikir dan tanya pendapat kawan2 yang malas minum susu, mereka cadangkan aku makan supplement kalsium dan magnesium je.,
So, utk hari ni, aku dah dapat supplement tu...

ini dia... dietry supplement  from shaklee... satu botol ada 120 caplets.


yang bestnya.. dengan setiap pembelian, kawan yang jual ni bg free gift:

ha.... vitamin C... jgn salah sangka.. bukan dapat sebotol... ni botol je.. dalam ni ada 15 biji vitamin... kira ok la kan?  hehehhe.

harap2 lepas ni kalsium yg kurang akan ok balik.... :-) 


3 ulasan:

Bui Junaidi berkata...

WAH,PRODUK MAHAL TU..^_^..TAKE CARE YER

shida berkata...

Bui... mula2 nak beli fikir 2-3 kali. Tp mujurla ada kawan yg bermurah hati . dia jual pada harga ahli je... :-) rezeki ibu mengandung kot... :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

shaklee mmg bagus dgr ramai yg dh cuba