Rabu, 20 Februari 2013

2cm dari stereng

Balik kerja ptg smlm... di perhentian lampu isyarat, aku tunduk bawah,...\
ehh rapatnya perut aku ke stereng kereta.2 cm je dari stereng tu...
Ohh dah besar perut umi....
ha.. hari ni usia kandungan  dah menjengah ke 33 minggu,,,
Mengandung kali ni buatkan umi rasa kuat.
Mana taknya, byk dugaan yg terpaksa umi hadapi . Alhamdulillah.. Allah bg kekuatan pada umi. Byk sokongan moral dari keluarga membuatkan umi rasa umi seorang yg kuat.
"La. haulawala qu watailla billa hil aliyyilazim.."
maksudnya.. " Tiada daya dan tiada kekuatan melainkan dengan Izin Nya.."
Pagi2 kalau buka siaran IKIM . fm mmg menjadi santapan rohani...

semoga kita semua dalam lindungan Allah..
Buat mummy2 yg tengah mengandung... ALLah kurniakan kita zuriat...
Dan dari situ terciptanya syurga buat kita.
Susah senang yang kita tempuh saat bergelar ibu,
Hanya Allah yang Tahu...
krn itu.. Syurga dibawah tapak kaki ibu....

5 ulasan:

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dh 33mgu cpt jer kan..moga dipermudahkn

shida berkata...

tu la.. sekejap ja dah 33 minggu....ketaq pun ada ni...

Bui Junaidi berkata...

SYAHDU JER UCAPAN TU..MENUSUK KALBU :)

Ibu Lala berkata...

Syoknye. Nk deliver dah tak lama lagi. Hip hip horey. Saat yg paling ditunggu.

Dok kat mana ni? Kat pdg besar ke?

shida berkata...

Ibu lala.. saya dok alor star