Jumaat, 18 November 2011

so sad when she said....

Tetiba rasa sedih bila dia  kata..."Nak tidoq ngah"( nak tido ngn mak ngah)
Ermmm..
Naluri seorang ibu??? Apa kita akan rasa???
Nampak kan???
Kenapa ada jurang antara aku dan anak aku??
Kenapa insyirah???  umi sedar umi kurang masa bersama kamu.
Nak pergi mana2 ... insyirah aku lebih suka tinggalkan dengan mak ngahnya. Sbb itulah dia sangatlah rapat dengan mak ngahnya.
Seorang anak kecil yg belum berusia 2 tahun ..yang belum mengenal erti apa2 lagi...Tak pe, umi  faham. Sedikit sebanyak umi akan perbetulkan... agar kasih sayang akan kembali ke pangkuan umi..

entah la.... aku sedih!!!

Berbeza dengan Abg, Abg seorang yang manja dengan umi. Tak nak berpisah dengan umi, kecuali kalau  abg balik kampung,,, mmg  sukar nak pujuk balik dengan umi.

keadaan ini membuatkan aku  berfikir 2 atau 3 kali nak attend kursus yang memerlukan aku tinggal dia  selama seminggu....
Ya Allah.... berilah aku kekuatan dan kesabaran untuk menghadapi karenah anak2 ku...

Tiada ulasan: