Selasa, 22 November 2011

Bila suami minat bola...

hari ni rata2 blog mesti bercerita pasal bola.
Aku pun nak cerita pasal bola jugak.
Mlm tadi kami sekeluarga makan seawal 6.45 ptg semata2 nak siap awal sbb nak tgk bola tu..
Ni semua krn  encik suami kita ni.. mmg suka tgk bola. So kami anak beranak pun terikut2 la dengan dia.
Paling best bila goal!!!! insyirah dan irfan melonjak2 gembira..
tahu ke budak2 tu erti goal?? rasanya tak paham apa2.. tp sbb mungkin tgk abah  depa yg  sorak mcm kat stadium layaknya... tu yg anak2 tiru.
Tu tak termasuk sora mak dia menjerit bila  pihak lawan nak tendang bola masuk goal... hehhehehe
Apapun, tahniah diucapkan kepada pasukan malaysia yang berjaya mengharumkan nama negara... Biarpun  pasukan kita dianggotai oleh 100% rakyat tempatan, tanpa pemain import!!!
bagus jugak tak de pemain import... krn pemain semua berhati kental, bersemangat waja, berjuang  demi negara. Biar pun dikecam hebat, diboikot dan dicaci maki, tp kita berjaya buktikan bahawa kita bukan boleh sesuka hati hendak diganyang....

Khairul Fahmi~~ keeper yg terbaikkk..
baddrol bahtiar~~leader terbaikkk
ong kim swee~~ mmg bawa 'ong' pada malaysia...senyum sikit....

Sangat2 lah berpuas hati... i love malaysia....

5 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

yeyeyeyeyeyeye...... Harimau Malaya menang.....

Tanpa Nama berkata...

harimau muda la ct...~CDA

wahida berkata...

suka giler malaysia menang...padan muka indon yg ego tu...

SiTyAiZa berkata...

kahkahkahkah........ tersilap sudah...

Tanpa Nama berkata...

ya.. betul!!! indon eksen sgt.~CDA