Selasa, 15 November 2011

Mega TT Sedim bersama PPEOC

Dah lama nak tulis n3 ni tapi  tak berkesempatan.. asyik lupa je.
Hari nak bercerita pasal TT kali ni...
Ramai.. tersangat la ramai. seronok pulak rasa.. Rasa jakun pun ada. kekeke
Tp best boleh kenal dengan ramai org. Disamping boleh bawak family jalan2...
Jom layan pic Geng PPEOC northern crew

ehh.. aku dimana ya???tak de pun dlm  gambar ni..

ni baru konvoi geng alor star nak menuju ke  tempat berkumpul di seberang jaya.

sesi taklimat  dan pengenalan diri ahli2..



makan angin bawah pokok sambil tgk org main sukaneka

hahaha... selipar jepun gergasi putus maaa

ketua konvoi: pek ho.. hehehe

baru sampai ke destinasi

sedim eco theme park..

aku kena paksa masuk acara  lari dlm guni... maluuuuu..kehkehkeh

lepas tu boleh mandi manda kat lata sungai sedim ni.... sejuk dan nyaman sekali. aku tak mandi pun.. sbb  aku malas... biar irfan dan abahnya je yg mandi...

main air sampai kecut jari tangan... suka sgt la tu...

apapun.. best !! Kesian dekat member aku  Sity.. ada masalah tak dapat konvoi sekali. Tak pe.. next time, cuba lagi ye... walau mcmmanapun, boleh jugak  sampai sedim kan??

1 ulasan:

SiTyAiZa berkata...

huhuhuhuhu.... sadisnya.... mmg dugaan betoi la hari tu.... tetiba ja PE buat hal