Jumaat, 30 Oktober 2015

tudung

Nak dijadikan cerita.. tgh sembang2 dengan en hubby... sambil masing2 pakat dok belek henset...
tetiba aku tgk la post ttg tudung ni..

cantik tak?

en Hubby: haa..umur makin meningkat.. tudung abang tgk makin singkat. Mcm ni cantik.
aku: org ka tudung yang cantik?
en hubby: 2-2...sambil sengih...
aku: Kalau abang nak  umi pakai  mcm ni,.. abang tlg bayarkan....
en hubby: Boleh..oder la...




mula tu aku pilih coklat,pink dan biru.
tp pemilik butik ni cakap warna pink dah habis.. maka aku pilih la coklat...biru dan kelabu.
Tapi bila sampai kat aku.. warna coklat tak de... ada warna hitam.. ohh sungguh kuciwa,..
tapi bila tgk balik... rupanya org tu tersilap keluarkan invoice dan aku pun tak check balik,,,,
Tak pe la.. Redho je laaa..


ha.... gaya baru... en hubby  cakap cantik... adik aku cakap macam mak cik2...
heheh.. standard la... kwn2 aku selalu cakap kat aku mcm mak cik2... :-)
mak cik pun mak cik la.. janji suami suka kan....
tp tak bermakna aku tinggalkan semua shawl2 tu... masih boleh pakai lagi..asalkan menutup aurat. :-)

Mlm tadi balik tgk pulak satu parcel sampai... ehh aku tak oder apa2 pun.
rupanya butik tu tersilap hantar 2 kali benda yang sama... aku segera  maklumkan kepada butik tu...
Owner dia minta aku poskan balik  kepada mereka dan mereka akan gantikan balik tudung coklat yg tersilap beli hari tu sebagai penghargaan....
Tetiba hati berbunga riang.... Itu rezeki namanya. :-)


1 ulasan:

Unknown berkata...

pasai apa gambar blur mak cik cda...:-)