Isnin, 25 Mei 2015

harum manis perlis.

Sekarang musim harum manis.
setiap tahun bermula bulan april hingga jun perlis berpesta sakan dengan mempelam harum manis. Bagi yang ada pokok sendiri..jimat, boleh makan puas2.
Aku macam biasa, tiap2 tahun akan pergi menjamu selera di jabatan pertanian yang terletak di bukit bintang.



dulu2 banyak,,. makan pun kenyang. sekarang banyak ni je. Jadi la...buat lepas hajat. sepinggan rm5.50. disajikan dengan pulut lemak ada rasa masin2 sikit kena ngn harum manis.



ha...yang ni pulak jus harum manis. satu ni rm2.50.

ok la..sedap.

sekilo harga antara rm20 sehingga rm30 mengikut saiz buah.


3 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

eemmm sedapnya shidah :)

fadh leyanie berkata...

Nampak sedap..

sue sue berkata...

Sedapnya....tapi kalau makan mcm ni..lebih jimat dari beli buahnya...hihi



Singgah blogwalking...:)
Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html