Isnin, 11 Mei 2015

Penang Amazing World Studio

sebenarnya nak pergi muzium 3d. tp termasuk tempat ni.
harga tiket dewasa rm28. kanak2 7 tahun ke atas rm15 dan 7 tahun ke bawah rm10. baby free.

Ikutkan hati aku malas dah nak masuk bila harga tiket mahal giler bagi aku. Tp sbb en suami yg bayarkan..dan dia kata bukan selalu..aku pun on je la...

jom layan aksi2 kami anak beranak dalam ni. 3 tingkat bangunan ni... letih jugak la nak pusing.

beria2 je  memerah baju 2 beradik ni

pegang anjing ni tak perlu samak ye.. hihii

gambar ni  paling best aku rasa... ambil melalui cermin...

siapa paling kuat?

oh.. terbalik!

kawan2 dunia kartun

Apsal ngn umi aku ni eh?? berangan je lebih/

yang ni best// pakat bergelak tgk muka sendiri..

Kesimpulannya.. agak berbaloi la harga tiket tu... Anak2 pun best.
Tempat ni terletak berhampiran jeti feri Pulau Pinang. Betul2 hadapan Church.
 








o


1 ulasan:

DzuHata berkata...

wow best tempat nih... berbaloi la rm28 tu hihi