Rabu, 12 September 2012

koleksi jahitan manik sempena aidilfitri 2012

ni baju puteriku Insyirah.... ternyata dia sgt suka!

ini tudung pemberian mak su insyirah, tp umi tambah sikit bunga2 biar anak umi nampak lagi comey....ternyata insyirah suka jugak... rasa bahagia sgt bila anak sendiri puji umi jahit cantik!...

ni pulak sudah semestinya baju uminya.....

ni pulak manikuntuk tudung anak sedara~ nurul khairun nisa~

ni juga tudung buat anak sedara ~wan athirah natasya~

ni pulak tudung adik saya.... simple je... tgk tu, belum hilang kesan lukisan sbb belum basuh lg...
beading atas tudung bawal mmg menguji kesabaran

ini pulak tudung Qaisara~ anak member satu opis~

tudung adik jugak... ni pun nak buat jugak atas kepala... tp nak yg simple2 je....

baju kawan lama... kawan masa zaman sekolah rendah, jumpa balik kat FB, terus tempah baju... hehhehe thanks sakinah.

ini baju adik jugak... 

baju cikgu sekolah adik ipar ~ 1st time buat crumble~ hehhe

ini baju sahabat baik aku~ sity aiza~ thanks ye ct.///

baju adik ipar...

ni baju cikgu za.

baju anak sedara shila... shila beaders yg paling bz... so dia pass baju yg tak dan jahit kat aku... heheh thanks2... rezeki.

ni pun baju anak sedara shila jugak....

ni bahagian bawah baju....

baju anak sepupu je lupa nak amik... entah kenapa ye??? termiss la plak part tangkap2 gambaq ni....






















4 ulasan:

kakcik berkata...

Baju 'kosong' bila dijahit manik lebih menyerlah, kalau baju bunga2 macam kurang 'nampak' kan?

Rajin betul Shida menjahitnya. :)

shida berkata...

ha... baju bunga2 payah nak matching bagi bangkit....
Rajin?? hehhe... mula dengan suka2... bila org nak tempah terus lagi suka... ekekke...

SiTyAiZa berkata...

wah... tahniah shida... semakin kreatif n cantik semuanya... mmg berpuas hati la.... suka sgt2... nanti nak tempah lagi... suka bunga mcm tu jgk... tapi nak suh buat dkt baju kosong....

shida berkata...

ha.... boleh aje siti..... x de masalah, yg penting u puas hati... i dah bersyukur....