Isnin, 7 Mei 2012

Biar sikit asal berkualiti

Nampak sgt aku dah jarang buka blog sbbnya tetiba buka hari ni dah berlainan.. dah tukar wajah baru... terkedek2 aku nak cari new post... huhuhuh...ok,  jom terus masuk ke topik asal

my Brahim's said: "kawan ramai pun tak guna kalau tak dpt nak cari kwn yg baik".. hurmm.. kdg2 aku menyangkal kata2nya itu krn ada pepatah mengatakan berkawan biar beribu berkasih biar satu.. Tp dalam keghairahan kita menambah bilangan kawan sebenarnya mengundang perkara yg tak baik buat kita.
hurmm dan kali ini aku sangat2lah bersetuju dengan nasihat suami terchenta...
dan seorang lagi kwn aku cakap.."biar sikit asal berkualiti"...
:-)
Dan kini aku kembali ke dunia berblogging ni yg pastinya dapat memberi banyak manfaat dari segi ilmu, ukhuwah dan tak perlu sakit hati dengan dunia mukabuku yg kadang2 mengguris hati dan perasaan dengan tohmahan yg tak berasas....
Harap sahabat2 blog semua dapat bg moral support utk aku terus menulis di sini....
Mengenali kalian adalah satu anugerah buat diri ini....

Tiada ulasan: