Rabu, 22 April 2015

Nasi kerabu Stesen Keretapi Arau

Nasi ni adalah makanan kegemaran aku..
Masa mengandung dekat anak sulung... kalau boleh tiap2 hari nak makan nasi kerabu.
Tempat ni terletak di belakang stesen keretapi Arau. kalau dulu mmg betul2 dalam stesen keretapi...Sambil makan boleh tgk org naik keretapi. Tapi sekarang stesen keretapi dah pindah.... dah tak bleh tgk ketapi lalu dah....

Nama kedai ni Kedai Mek Siti. Akak ni orang Kelantan.
Bukan je nasi kerabu, dekat sini juga ada Nasi dagang yang marvellous.. aku suka sgt2...kalau nak dibandingkan dengan nasi dagang tempat lain....sini mmg the boom la...
Dah 12 tahun dah kot aku jadi pelanggan kedai ni. :-)


cuma ikan kat sini agak besar.. selalu aku akan syer dengan kawan2..sbb sekerat pun dah kenyang.



 

2 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak anak beranak pun suka nasi kerabu.. pada hal bukan orang kelantan pun. :)

fadh leyanie berkata...

dah lama tak makan nasi, lama tu 12 tahun..