Jumaat, 1 Jun 2012

hepi besday to me

aku dah masuk 30 tahun.. kejap  je... lagi 10 tahun dah nak 40 tahun.. cepat je masa berlalu...
dan kita aku dah melangkah ke alam yg lebih matang hendaknya.... Tp yg tak matang kali ni ialah kek birthday gambaq ni...
ha.. kek upin dan Ipin ye....

Sebenarnya Birhday aku tak pernah pun sambut dengan beli kek.. Kitorang satu family selalunya time birthday masing2.. kuar mkn2 kat KFC ke.. Mc D ke.. tp kali ni memandangkan cuti sekolah dan ramai pula anak saudara balik kampung, Irfan mintak umi beli kek .
So lepas keja, aku gi cari kek. nasib  mlm masih ada kedai kek yg jual kek. Dapat la jugak budak2 tu merasa mkn kek... Asal kan budak2 bahagia.. kita pun tumpang gembira.. Masa cashier tu nak tulis 30 tu.. aku malu2 je.. sbb takut dia kata  aku mcm budak2.. haha22....
 mlm seblum birthday aku... mak call suruh balik kampung, diorang bakar satay....

Alhamdulillah.. seronok berkumpul ramai2... Dan yang paling best.. mak ucap.. " Selamat Hari Jadi...".
I love my mom...



1 ulasan:

Mummy GreenyHouse berkata...

Selamat hari lahir... :)
Semoga bahagia disamping keluarga tercinta ye.. :)