Khamis, 28 Jun 2012

tipu atau balas dendam?

semakin hari semakin aku tak faham dengan percintaan anak2 muda.. aku pun pernah muda tp aku percaya dengan cinta aku sehingga membawa aku ke gerbang perkahwinan.. Alhamdulillah...
Tp yg aku tgh tak faham2 ni ialah kenapa harus khianat mengkhianati antara satu sam alain... kwn mkn kawan pun ada...
erm.. lelaki.... tolonglah jgn lukakan hati seorang wanita yg engkau sayangi.... Kalau syg... tak guna erti sebuah balas dendam!
Bg aku.. sekali terluka... ada lagi peluang ke 2.. tp berulang kali... cukuplah peluang yg diberi... ini bukan bererti kita hebat bila tak maafkan org... maaf tetap maaf.. tp kepercayaan akan susut dan hilang.....
aku kecewa dgn apa yg sedang berlaku sbb aku tak mahu "DIA" terluka lagi...
mmg aku mkn jet.. tp aku bukan senang nak diperbodohkan ....

Tiada ulasan: