Selasa, 16 Ogos 2016

Alhamdulillah...rezeki Allah itu luas.

Alhamdulillah.. aku diberi peluang dan rezeki oleh yang Maha Esa untuk mengandung lagi.
Hari ni kandungan dah masuk 10 minggu....

Alahan?
Mmg aku ni jenis alah teruk la..
Anak sulung teruk... no 2 kurang sikit... no 3 pun teruk...
Alhamdulillah.. kali ni mengalami juga alahan cuma agak kurang muntah.
Loya tu tetap ada.

Yang peliknya kali ni aku tak boleh nak bau toilet yang busuk... huhu...

Macam2 kan...

Kalau malam mmg tidur tak bangun la... bila pagi segar bugar... sihat... boleh bangun sidai baju bagai sebelum pergi kerja.

Cumanya dah hampir sebulan aku tak masak. Yang ni mmg dari dulu lagi... mmg aku TAK BOLEH nak masak.

Harap encik suami bersabar dengan pembawakan aku kali ini. Kesian pulak tgk dia....huhuhu..

Apapun.. doakan aku dan baby sihat ye....

minggu depan kena minum air gula sbb sejarah mengandung sebelum ni kena GDM...


Maka harus kurangkan makanan yang manis2...

2 ulasan:

Norhayati Mohd Isa berkata...

Alhamdulillah..
Bertambah rezeki shida.
Akak dulu pun kes mabuk teruk juga shida..
pastu siap bleding lagi..
tu yg cukuplah tiga orang ni :)

Teringat pulak akak malam tadi..
Nabil tanya.. mama dah solat ke..
Akak jawab uzur..
La ingat kan mama mengandung..
Dapat juga nabil adik ..
Alahai tak tau ke mama ni dah kilau emas huhuu

shida berkata...

terima kasih kak....