Khamis, 6 Disember 2012

berkat kah dengan mengambil barang yg bukan hak kita?

dah lama nampaknya aku tak update blog kesayangan ni...
bukan bz apa pun.. cuma aku bz  dengan menghabiskan  citer ADAM dan HAWA...
Dalam keseronokan tu, aku ada satu masalah...
Kepercayaan yg aku beri, dikhianati oleh student yang tak kenang budi.
Sekarang.. aku jugak yg tgh menanggung azab sengsara dari perbuatan mereka.
Balik rumah bercerita dengan suami... suami kata mungkin sbb aku garang.. tu menyebabkan student berdendam.
Tp  dengan kawan2.. depa kata aku tak garang dan tak strict...
Ya Allah.. aku dah buntu memikirkan apa yg terjadi...
Semoga Allah lembutkan hati nya utk memulangkan kembali apa yg tak sengaja dipinjam olehnya...
aku saja gunakan ayat tak sengaja... supaya ilmu yg dia dapat itu berkat....
Apa saja barang yg bukan hak kita, diambil tanpa pengetahuan tuan empunya barang, adalah dianggap mencuri!!!!

Dan lepas ni... aku akan lebih berhati2.... dan bina benteng ketidak percayaan terhadap org lain...
Dan.. mmg salah aku sbb cuai dalam melaksanakan tugas yang diamanahkan.....
 Semoga harapan aku akan subur kembali . Aku tak marah jika ada yang datang minta maaf dan mengaku salah....
Jika terlepas didunia, hitungan di akhirat kelak pasti menanti...


PULANGKAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!