Isnin, 27 Februari 2012

pertama kali masuk kopitiam

jumaat lepas, rehat lama. Aku ngn kak shishi tak tau nak p mana, so kami ambik keputusan hanya utk merayau2 dalam pasaraya CMART, dalam pukul 2 mcm tu tiba2 aku lapar. kebetulan kat situ ada C Copitiam. Nampak dlm tu ada org tgh mkn roti bakar dan chicken chop. Teringin la pulak. Terus ajak Kak Shishi masuk. Dia  berhenti  dan tgk aku dengan pandangan yang pelik. Betui ka ni??? sepanjang kenal aku, kalau dia ajak masuk kopitiam, mesti aku tak mau p... hahah... mana taknya, aku ni suka komplen.mahal la... tak sedap la.... yer la, kdg2 aku rasa tak berbaloi minum ayaq yg harga 5 ringgit lebih segelas.. hahaha.. berkira kan??
 So... masuk dalam ni, kami cuba Teh 3 layer. Erm.. sedap jugak, rasa lemak2 manis.. rasa mcm cendol pun ada.RM4.50 segelas.

lepas tu cuba mushroom chicken chop . erm.. boleh la tahan....

Tiada ulasan: